I play every game like it is my last
我會拚命地打好一場球季,就如那是我最後的一場

No matter what , just do not give up .Always believe that your dream can come ture & just keep working for what you want to achieve
無論如何都不要放棄。總要相信你的夢想是可以實現,而努力把目標達成

I do not know what a pure point guard is , I just play the game & do whatever is necessary to win even it means I have to be selfish
我不知道一個控球後衛是怎樣的,我只知道要全力爭取勝利,就算要自私

They can not break me . The only way to break me is to kill me
他們不可能打倒我。若要打倒我除非就是幹掉我

And everything that does not kill me makes me stronger
所有不能幹掉我的就只會令我更橫強

I do not to respect and fear anyone
我不用尊重和害怕任何人


I don't play with my size.
I just play with my heart.
I always feel only one who can stop me is myself.
I'm not perfect. But I try to concentrate on being better.

我不是靠身材打球的,
我打球全憑一顆心。
我相信只有我自己能夠阻擋我,
我雖不完美,但我總是盡力讓自己變得更好。


I am what I am.

「我,做我自己」
arrow
arrow
    全站熱搜

    smile93b1006 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()